Non-violent generation.

Lördagens underhållning innehöll halvnakna (vältränade) karlar som slogs likt alfahannar i en bur. Det är vad jag kallar underhållning! Detta var tredje gången Battle of Botnia gick av stapeln i Umeå. Ett blödande okben, ett knä ur led, ett par droppar (liter?) näsblod, en hel massa ömmande revben och en peppad publik på efterfest på TC. I år bestämde vi oss för att boka ett bord och käka buffé. Det kändes väldigt märkligt att sitta och äta närmast ringen, granne med kamerakillen och röda mattan i ryggen. Jag tror det krävs en särskild läggning för att känna sig bekväm i den situationen. Men en massa shyssta bilder fick jag: känsliga läsare varnas

Publik, kameramän, deltagare, domare, ljus- och ljudtekniker. Alla deltog till ytterligare en fantastisk gala. Men jag skulle även vilja sända en tanke till the cable guy, och tacka för att jag fick med hans bakhuvud på 99% av mina kort.

Utan honom skulle galan aldrig kunna sändas på TV4 sport den 10 december kl:21.45. Och då skulle Sverige aldrig få se mig försöka gömma mig bakom bordsgrannen med munnen full av coleslaw.

 

Fight responisbly.


Kommentarer
Postat av: whilda

Hahahahahah vilket exellent jobb kameramannen utförde!!! :P (synd för er bara)

2010-12-07 @ 18:20:38
URL: http://whilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0