Hantverkarn' goes organvisp.

Igår före skolan tränade jag på IKSU, för en gångs skull. Jag tränade mage, stenhårt, för det var den enda delen av kroppen jag inte redan hade träningsvärk i efter vattenfysen dagen innan. Mage mage mage.

Sen kom jag att tänka på att jag borde träna min förmåga att ta slag i magen som träning till kickboxingen, för jag vet att jag är jättedålig på det. Jag ber A hjälpa mig att boxa mig i magen hårt och länge. Han siktade väldigt bra mot solarplexus så jag tappade all matlust och mådde illa resten av dagen, och kvällen. Självförvållat, javet.
-
Sen igårkväll var det kickträning. Kvällen till ära hade vi en ny tränare som ville lära oss ta emot slag mot huvud och mage. Det var längesen jag trodde jag skulle spy av träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0