Dansar med vargar. grisar. you name it.

Här går jag och paraderar över att jag redan har dansat ut julen och hur nöjd jag är över det... och så går vi och köper en stoorhemskade julskinka! Bara för att jullbull bakade en sån rackarns god skinkpaj efter jul som vi fick de grövsta cravings efter ikväll. Och sen kanske för att julskinka är rätt gott, och för att det är väldigt billig mat just nu, och kanske för att vi försöker komma in i studentbudget-tänket.

Njut av hantverket. Det gjorde vi :D

Om det är nån som går hungrig så kan ni ju alltid komma hit på middag nån dag, vi har frysen full i grisrumpa ;]


Kommentarer
Postat av: Emmy

Hahaha och jag som var sååå stolt över dig... Men det tar tid att komma över sina missbruk, det är bara att komma igen! ;)

2010-01-05 @ 18:00:59
URL: http://whilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0