Det där med nyårslöften.

Strunt strunt strunt.

Jag hade skrivit några rader av vad som liknade nånting ur en dagbok, men det är ju faktiskt bland det tråkigaste man kan läsa på en blogg. FYI.

Men det där med nyårslöften alltså, jag har funderat över det idag. Jag har inget/inga och har inte funderat över något. Men man kanske ska ha nåt mål? Fast är det samma sak?

Okejdå, mål eller nyårslöften, here we go:
  • Må bra
  • Klara mig genom första året på PHS.
Sen finns ju klassikern sluta snusa/röka, men jag kör på denna:
  • Fortsätta sluta snusa :]
Och så har vi ju alla löften om kost, träning och Beach 2010. Men dom är ju bara till för att brytas. Jag valde att baka in valda delar i mitt första löfte. Man får ju inte vara dum ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0