Monkey see monkey do.

Igår var det klassråd (aka klassfest) med nya klassen. Rätt intressant att man kan bunta ihop ett gäng människor där ingen känner någon annan och ändå kan man ha så pass roligt som vi hade :]

Men jag lyckades med något som jag aldrig lyckats med förut. Jag stukade stortån. I sängen. I sömnen. Ni kanske har varit med någon gång då man varit så trött att man inte orkat borsta tänderna eller klä av sig eller ens ta av sig ytterkläder etc. Vissa påstår att det är definitionen av att däcka. Jag hävdar att man bara är väldigt väldigt trött. Hur som helst, jag var väldigt trött inatt när jag kom hem, landade på mage i sängen med tårna i 90 graders vinkel. Jag illustrerar:

8 timmar senare vaknar jag och har lite lätt ont i tån.

Hur som helst, dagen efter och pizza är standard. Men ingen av oss hade ork att ta oss till pizzerian så det blev den hemmagjorda varianten.



Nästan precis som i boken.


Fläskfilé, tomat, champinjoner, krutrök, mozzarella och vitlökssås.
High Five!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Oooh, looking good! :)

2010-01-25 @ 08:35:09
URL: http://whilda.blogg.se/
Postat av: julle

Exakt precis som i boken! toppen (Y)

2010-01-26 @ 20:54:14
URL: http://jwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0