Surprise!

25 år fyller man bara en gång. Em fyllde i veckan och igår firades det med pompa och ståt. Jag drog ner honom en sväng på stan. Medan jag höll oss sysselsatta var det ett gäng som arbetade som myror i vår lägenhet för att Em skulle få en överraskningsfest han sent glömmer.

 

 

 

 

Jag vill tacka alla som hjälpte mig genomföra det här. Utan er hade det inte varit möjligt. Vi lyckades, vi tog han på sängen. Näck! :D SURSPRISE!! Precis som på film. Fantastiskt. Vi hade dunderkul. Tack för en höjdarkväll och en miljard kramar till alla!

 

Mer bilder

 




Kommentarer
Postat av: erkki

du, jag tänker på dig alltid då och då...och saknar dig

2010-01-18 @ 02:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0