Bloggbrist likamed tidsbrist.

Renoveringen av hallen går framåt. Stötvis snabbt, stundtals väldigt långsamt. Denna eftermiddags arbete har pågått under ständigt rus av värktabletter pga en allt intensivare bihåleinflammation. Tapeterna anlände enligt tidtabell i måndags. Det enda problemet var att varje jvla rulle var skadad!! Stresss. Ytterligare tre dagars väntetid. Under torsdag förmiddag ska de komma och då blir det tapetkalas hela eftermiddagkvällennattentyp för på fredag ska de sitta uppe.

I väntan på leverans nr 2 passade golvet på att lägga sig själv. Fantastiskt!

Teaserbild ;D

När golvet inte ville ha mer uppmärksamhet försökte jag fördriva tiden med annat. När jag insåg vilket tapetserarjobb som väntar under torsdagen fick jag näst intill panik och passade på att få så mycket som möjligt gjort av allting annat.

De målade och sågade pockethyllorna monterades efter konstens pappas alla regler.

Bokhyllorna började monteras. Men klockan passerade 22.00.

Då återstod bara kakbak.

 

Mamma undrar hur jag

alltid lyckas skapa kaos.

 

Jag påstår att jag har ordning.


Kommentarer
Postat av: Frida

Ser framemot att träffa er imorrn;) Kraaam

2010-07-08 @ 16:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0