Cop in, cop out.

Igår såg vi en film. Cop Out (2010). Och det var nog den bästa komedin jag sett på länge. Directed by Kevin Smith, vilket tydligen ska vara nån hot shot (trots att filmen fått rätt dåliga recensioner på IMDB). En anledning till att jag gillade den skulle kunna vara att det var en polisfilm. Jag♥polisfilm=intesåkonstigt? Poliserna var ganska knäppa, korkade liksom - men det funkade för dom, och i min fantasi skulle skulle det funka i verkligheten också. Mellan gapskratten och spänningen gjorde jag mitt bästa för att lära mig några polisiära knep. Som tex:
  • Droppa oneliners under förhör.
Typ som Arnold.
I'm a cop, you idiot!

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

hehe låter som en film jag måste visa till Lina med andra ord. Även om hon nu inte kom in på polis denna gång så ska hon ju försöka igen :)

2010-07-17 @ 11:29:05
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0