Guleböj och kjempegött.


Du gamla, du fria, du fjällhöga nord. Jag tänkte bara uppmärksamma dagens högtidsbarn. Grrraattis Svea (med Dressmanreklamröst). "Tyvärr" kommer jag inte kunna delta i eventuella festligheter för om en stund drar jag till Norget!

"Vi drar till Norge, vi Norgeee"
Melodi: Vi drar till Malmö.



Gitarren är packad, böcker som inte står på nån litteraturlista är packade. Konservmat, papptallrikar och varma kläder. Framför allt finns här en härlig pepp för en minisemester!

Vi hörs när vi syns och vi ses.



Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åååh jag vill också till Norge!

2010-06-07 @ 14:51:16
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0