Hantverkarn' goes Ghostbuster.

Varför ska man göra det så mycket svårare än det behöver vara? En timme efter att jag tagit mig i kragen så lyckades jag få till en rak och jämn dörröppning med ett 90-graders hörn. Hur svårt kan det vara egentligen?!

Titta så snyggt! Men vänta lite...

Vad i...

...hela friden...?!

Gulp. Ehm. Ensam hemma. Hallå? Inget svar.

Kära läsare. Om ni inte hör/ser något mer av mig så vet ni var jag (Läs: min livlösa kropp) finns. Mamma, pappa, syster, bror, katt, alla vänner och fiender. Jag älskar er. Jag sänder er en tanke såhär i mina  eventuellt sista minuter i livet. Och Em, du är mitt allt.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Entourage? En serie jag inte hört talas om. Får jag kolla upp! :D

2010-06-19 @ 13:41:46
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

ahahaha :)

2010-06-20 @ 12:15:05
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0