Hantverkarn' bekräftar The Secret.

Jag har gång på gång tänkt (och ibland också sagt det högt) att jag skulle vilja ha en gjutjärnsstekpanna. Igår kom jag hem från skolan och skulle börja laga middag. Och vad stod på spisen??

Tadaa!

 

Tänk om allting vore så enkelt. Sen har ju solen och våren börjat göra sig påmind. Men som jag skrev tidigare kommer jag och våren ganska dåligt överens. Jag vill antingen ha vinter, eller sommar. Helst vill jag vara utomlands, Kroatien, sol, varmt, strand. Mmm... Näst helst vill jag ha sommarvarmt nu på stört.

 

Tadaa! (kl. 12.45 idag)

 

Hmm...

Jag vill ha en bil, jag vill ha en bil, jag vill ha en bil...

 


Kommentarer
Postat av: katrin

tok!

2010-03-13 @ 13:48:15
URL: http://ienormtristess.blogspot.com
Postat av: erkki

och jag som saknar vårvintern.... haha

2010-03-14 @ 04:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0