Hantverkarn' goes frispel.

Igår hade jag tänkt läsa på inför den kommande tentan. Här kommer resultatet:



Skåpet fick en ny framsida. Jag har tyvärr ingen före-bild att jämföra med. (Det var ett orange tyg med svarta och vita fåglar och grenar på. Varför? Vi har ingenting annat som är orange) De nuvarande favoritböckerna fick ta plats uppe på skåpet. Men för att de skulle stå upp behövde jag bokstöden. Och de stod i bokhyllan och hade fullt upp att hålla reda på böckerna där. Så då blev jag tvunden att omorganisera den hyllan. När jag ändå höll på passade jag på att färgorganisera dom:

Sen möblerade jag om i "matsalen". Här är före:

Och efter:

Sen var det läggdags!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilka kreativa bilder! :D



Svar: Det finns fördelar med allt. Ni uppe i Umeå får ju riktig vinter, vilket vi här nere i söder inte brukar få (detta år var ett undantag). Här får vi tidig vår, då ni fortfarande har snö. Om någon månad kanske ni också har fått känna på våren. (a)



Kram

2010-03-26 @ 15:23:30
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

Jasså?

Gifte ni er på samma datum ;-)?



KRAM

2010-03-26 @ 15:40:37
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0