Personlighetsutredning.

Idag fick jag frågan (och notera att det egentligen är ett konstaterande): Du är ganska intelligent va? Och så är du en sån där jobbig optimist, eller hur?

Jag kan ju inte annat än hålla med ^^ Men jag måste också visa andra sidan av myntet, eller måste och måste, jag väljer att dela med mig av mina dark sides helt enkelt.


Precis som en periodmissbrukare har jag samma återkommande begär vad gäller konditionsförhöjande träningsformer. Denna vecka har inte varit vit, så att säga. Notera den obefintliga upptrappningen: Ca 1 mil skidor i lördags, intervallöpning på band i tisdags, simning och crosstrainer på torsdagen med löpning till och från gymmet.

Resultat: Fruktansvärt ont i knäna.
Intelligensnivå: Knappast hög.
Mentalstatus: Rätt negativ inställning till allt vad rörelse innebär.

Jag håller på att bli skogstokig på allt vad våren innebär. All denna snö måste ju ta vägen nånstans. Den bildar alltså en ytterst fientlig slaskmodd som lägger sig över alla, ALLA, cykelbanor och den är precis så där retsam att den just och just låter mig komma fram när jag cyklar till skolan (på andra sidan stan). I kombination med konditionsknäna utgör det ingen walk in the park direkt. Modden kommer mig så pass under skinnet att jag lätt skulle välja vinter till juli bara jag slapp detta.

Resultat: Aggression
Intelligensnivå: Aggression är kanske inte Einsteins grej va?
Mentalstatus: Aaaaaningens neggo.

Efter att jag fick den där kommentaren har jag gått runt och funderat över vilka neggogrejer jag kan dela med mig av till er. Nu när jag ska sätta dem i print går det sådär...

Resultat: Få exempel för att motbevisa påståendet ovan.
Intelligensnivå: Se Resultat ^^
Mentalstatus: Rätt glad att jag ändå inte lyckades motbevisa honom

---> Obotlig optimist? :D



Sen vill jag be om ursäkt för ett långt och innehållslöst inlägg. Om jag hade lagt ner denna insats på plugget hade jag imponerat på mina lärare.

Resultat: 0
Intelligensnivå: 0
Mentalstatus: :]

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, självklart skall man vara optimist! Fast man skall tydligen försöka hålla sig på en viss nivå annars börjar folk undra om man missbrukar lyckopiller ;p

2010-03-11 @ 20:45:08
URL: http://borjanparesten.blogspot.com
Postat av: Strolls

Haha, eller hur :P

2010-03-13 @ 13:32:09
URL: http://strollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0