Ärtigt värre.

Medan jag funderade över vad jag skulle skriva i min uppsats tog jag en sväng runt området och högg sån där sly som växer i dikena överallt. Njaä, inte bara för the better good. Jag har länge funderat hur jag ska kunna bygga en spaljé till luktärterna som nu fått flytta in i lådan. Jag tyckte att NU var den perfekta tiden för att samla material :]

Medan jag högg och skar funderade jag över alla arga grannar som såg mig och ville bidra till samlingen av arga lappar och hur dessa lappar skulle kunna komma att lyda...

"Du som högg ner föreningens träd,
lämna tillbaka det du stulit!"

"Moder Jord bara ger och ger.
Du bara tar och tar."

"Frihet åt alla! Djur, människa och växt!"

"Även växter har känslor,
hur skulle det kännas om jag högg av dig
vid fotknölarna och skar av dina armar?"


Själv tycker jag att jag gör Moder Jord en tjänst som inte köper en industriproducerad plastspaljé, så på frågan vad tror du att du sysslar med? skulle jag svara: räddar en isbjörn.

Och ja. Jag letade fram en ärta i jorden. Dom är på gång :D

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Haha nej, du har helt rätt. Man är underbar som barn. ^^



Och ja, Supernatural kanske har bytt manusförfattare? Vet faktiskt inte. Men många som säger att det blir MYCKET Bättre... Så ja, det kan nog vara så. Eller så fick författaren en stroke eller något. Dunno. ^^

2010-05-15 @ 20:31:23
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Bögen från Dalarna

Haha ja, ibland lyckas man allt. ;D

2010-05-16 @ 12:16:40
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make Up & Foto

sv: tack så mycket :) vad kul att du tycker det! :D

2010-05-17 @ 08:58:15
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0