Strollan blandar matnyttigt med mindre matnyttigt.

Jag tänkte att detta är en grej man absolut måste dela med sig till omvärlden av eftersom det är så sanslöst intressant... eller som Borat säger "NOOOT!"

Jag kom just hem från jobbet och är sådär djuriskt törstig efter vatten, men jag tänker att det är lite onödigt att slösa ett rent glas på ett glas vatten, jag kan ju ta det jag drack vatten ur till middagen. Men följande problem uppstår:

BÅDA våra glas står kvar på bordet. Vilket är mitt?

 

Lösning: Eftersom jag vet att jag har svårt att "hålla tätt" med min underläpp granskar jag glasen och kan, efter graden av kladd på kanten, avgöra vilket som är mitt. Allt för miljön.

 

Mindre disk = isbjörnsvänligt :]

 

 


Kommentarer
Postat av: Whilda

Nej, nej, nej... Gör om, gör rätt!



Mindre disk= Nagellacksvänligt

2010-05-06 @ 16:45:31
URL: http://whilda.blogg.se/
Postat av: Strolls

Hahaha, men jag kom ju hem från jobbet så det var redan försent ändå. Handsprit = icke nagellacksvänligt.

2010-05-06 @ 19:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0