Hantverkarn' goes njutning.

Jag sitter och njuter i fulla drag - fast utan drag (annat än på stereon då). Klockan har passerat 22, balkongdörren är öppen och det svalkar lite lätt. 15 grader för att vara exakt. Jag njuter av värmen, av att vardagsrumsgolvet är klart och av att de flesta grönsaker fått flytta ut på balkongen.

Dessutom har jag äntligen lyckats driva upp physalisen, förra försöket gick väldans dåligt. Men skam den som ger sig. Jag ska minsann ha frukt hela hösten!



(Snart kommer två filmer på vardagsrummet - en före och en efter renoveringen. Stay tuned.)

Kommentarer
Postat av: Erik

va fint det blev! det gjorde ni bra :)

2010-05-18 @ 23:14:47
Postat av: Strollan

Jag vet inte vad vi skulle ha gjort utan dig, biffen ;]

2010-05-18 @ 23:37:06
URL: http://strollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0