Akademikern rättfärdigar sitt icke-plugg. Igen.

Som sagt, juridiktenta på torsdag. Därför måste jag plugga. Måste! Som jag har berört ett par gånger tidigare så dyker det ofta upp saker som också måste göras i samband med tentaplugg. Här kommer ett strålande exempel:


Det här är min studiemiljö. Om det var en arbetsplats skulle arbetsmiljöverket gå i taket. Det är inte okej att arbeta i en sån här belysning. Eller icke-belysning så att säga.

Men! Jag är problemorienterad som vanligt. Notera:

Ett eluttag innebär att man kan tillsätta ljus! Och tillsätta ljus kan man göra genom att tillverka en lampa!

Favorit i repris:
1. ballong, garn och tapetklister.
Låt torka ett bra tag (använd hårfön om du har dåligt tålamod).


2. Ta kål på ballongen.

3. Montera!

'
Alt, om du känner dig ensam 4. Förse Barbalampan med ögon.


Han må inte ha särskilt mycket innanför pannbenet som bidrar till plugget, men han är ett strålande sällskap!

Kommentarer
Postat av: Ninni Österholm

HAH! Vilken underbar lampa! Hade ingen aning om att man kunde göra en sådär lätt. Det där ska testas :D

2010-11-23 @ 00:22:55
URL: http://salukitrix.wordpress.com
Postat av: Sari

Haha så söt :)

2010-11-29 @ 12:03:51
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0