God (tekniska) morgon!

Snooze är världens sämsta uppfinning!

Jag aaavskyr snoozen. Den väcker mig h-e-l-a tiden! Jag är inte alltid den piggaste varelsen på morgonen så jag blir på riktigt dåligt humör när snoozen sätter igång var 4e minut.

Jag har ju ställt den så för att jag bör stiga upp för att slippa stressa. För om jag stressar på morgonen blir jag också på dåligt humör :P Men om det inte funnits nån snooze, då hade jag varit tvungen att stiga upp direkt och då hade jag (och min omgivning) sluppit morgonhumöret.

Nä fy. Jag leker lite med kameran istället. Här försöker jag lära mig själv handskas med bländare, slutartid och iso-tal.

Samma taskiga ljusförhållanden i alla bilder. För vi har typ ingen lampa i vardagsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0