Jag spelar BARA för att det är kul. Okej?!

Psst...

Jag gjorde mål på banjomatchen sist. Här passar ett par utropstecken väldigt bra !!!!!!!

Jag mot målvakten. Försvaret kommer stormandes efter mig. Skott! Målvakten räddar. RETUR!! En studsboll. Jag smackar till och den sitter i KRYSSET!

Som erfaren back och försvarare har jag aldrig haft lyckan att göra mål. Att få njuta att publikens jubel, motståndarnas arga blickar eller känslan av sötma att målet gav oss 3 poäng i tabellen. Nä, men en massa assister har jag i alla fall gjort.

Ett (1) mål har jag gjort i min (trots allt mångåriga) karriär. Det var i Skol-SM i innebandy på högstadiet. Jag tror vi vann den matchen. Men det var inga poäng som förevigades i en tabell på internet, i seriespel. Då räknas det knappt.

Trots att detta seriespel bara är Korpen så finns en tabell att följa på internet. Där står det att vi gjorde 3 mål i tisdags. Ett av dom är gjorde jag. Att vi sen förlorade matchen med 8-3 hör inte hit ;] För nu kan jag spela med glädje i nio år till, i väntan på nästa mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0