Kika in hos oss.

Ett år och nån månad efter inflytt. Här kommer senaste uppdateringen om sovrummet. Min nya, fabulösa systemkamera har inte panoramafunktion. Så jag fick sätta ihop mina egna bilder ;]

Hmm. Det fattas fortfarande något över sängen. En tavla av något slag. Fast ett år är väl egentligen ingenting utan tavla. Sandra, my one and only, har bott... vad är det? fem år ? i sin lägenhet och ännu inte hittat The painting att hänga över sängen. Sovrummet är ju lite speciellt.

 

Dessutom har Em's farfars fåtölj flyttat hem till oss. Byrån ska få stryka på foten så fort vi byggt klart garderoben i hallen. Nån gång till nästa vinter med andra ord. Skolböckerna på byrån ska få flytta till en ny bokhylla som ska inhandlas... inom kort.

 

Hur som haver så sover jag väldigt gott i vårat sovrum.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Superfint!

2010-11-25 @ 10:01:38
URL: http://mellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0