Något litet, något sött. Något juligt, något rött.

Innan jag har hunnit tänka tanken helt ut så andas etern ett motstånd mot att jag ska sluta blogga. Läskigt ;]


Mor kom på besök ikväll vilket resulterade i ett kärt återseende (mjo, men inte bara mellan oss). Emo flyttade från dom till oss när Zingo dog. Precis som alla andra snyfthistorier om djur som sörjer så var han inte riktigt sig själv efter det. Miljöbytet verkar göra susen på honom.


Det kunder inte bli lägligare med mammabesök för vi hade precis bakat lussebullar! (Jag har kommit på snilleblixten att baka och trixa nu så att man kan njuta sen). Tips till alla andra! Våga vägra julstress! Alternativt skit i baket. Alltså inte i degen.

I år firas julen här hemma hos mig och Em så jag passade också på att fråga Mor om det fanns några speciella önskemål på julgodis.
"Något nyttigt" blev svaret -_- Antiklimax av rang!

Vilket synd att jag redan hade gjort de nödvändiga inköpen då.

Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0