Fantasiverklighet à-la-Jetsons.

Var det någon fler än jag som knarkade Familjen Jetsons för sisådär 150 år sen? Om ni har gjort det, har ni också funderat över när vår utveckling kommer dit? Sen den dagen mitt tänkande utvecklades till att inte bara tänka nu, utan också sen har jag alltid haft en framtidsdrömvärld som varit precis som i serien.

 

Tänk att kliva upp ur sängen, kliva på ett rullband in i en maskin och bli rakad (?), tvättad och påklädd för att sen rulla vidare till köket. Lägga ett litet piller i micron som förvandlas till frukost med ett litet pling!

med mera ;)


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

haha jag knarkade också jetsons!

2010-10-10 @ 09:03:08
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0