Bagarn slår larm om uppstigning.

Phew, jag har varit uppe sen 06.30 och bakat bröd. Notera att det är lördag. Men som sagt, någon måste ju jobba in brödfödan = marknadsbröd.

Jag har även två nattugglor i lägenheten. Jag vet inte om jag blev road eller oroad över att dom inte vaknade när jag råkade baka igång brandlarmet. Jag skulle gärna själv sova som en stock just nu, men nu ska jag ner på stan till

Nä, jag ska inte ta med mig brödet. Idag är det Em's mammas grönsaker som ska krängas! Kom och köp vettja!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara en vecka kvar till brödförsäljningen va, visst är det på skördemarknaden det smäller?!

2010-09-18 @ 09:25:44
URL: http://whilda.blogg.se/
Postat av: Frida

Du kan väl ta hand om mina små prinsessor när du lix är vaken så tidigt så kan jag sova några timmar till;)

2010-09-18 @ 19:43:02
Postat av: Strollet

Whilda: JAO jäämarns, he spuuute ba bröe!



Fridan: Så länge dom kan knåda deg så är dom välkomna ^^

2010-09-18 @ 21:41:18
URL: http://strollan.blogg.se/
Postat av: Memmy

Hihih så klockrent, heheh ha ne spuuuute klart? Eller är det slutspurt nu?! :) (Saknar inte Bondens...inte ALLS avundsjuk! :()

2010-09-18 @ 23:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0