En lördag som alla andra.

När mörkret faller och duschen väntar på att förbereda mig för fest, då ter det sig lämpligt att gå ut på gården, starta jordfräsen och köra igenom vad som kommande vår ska bli min prunkande kolonilott.

Innan det hann jag titta förbi på sjukan där lillebror (till mammas stora förskräckelse) har tillbringat större delen av dagen.

Dessförinnan gjorde jag mitt bästa att tjäna in en årslön på hembakat bröd på skördemarknaden i Lövånger. Det gick sådär. Jag skyller på regnet.


Nu utmanar jag hösten och drar på mig klänning.
God afton, vänner.


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

precis rätta hösttakter. jag gick hem barfota igårkväll. Det kändes också lite upyours till hösten - men satan så kallt det var!

2010-09-26 @ 11:20:12
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0