Strollan visar upp sina hjärtebarn.

Fotat hösten 2004(?) med en analog systemkamera, framkallad på egen hand på fotolabb. Därefter scannad till datorn. Mycket jobb, men ack så stimulerande. Symboler för mina egna händers verk och en härlig tid i livet.

Bilderna har fått ramar, en del hänger redan uppe. Jag har problem med att hänga upp precis vad som helst på väggarna. Jag måste ha en personlig anknytning till allt för att trivas med det. Fast det är väl inte så himla konstigt.

 

De här bilderna är lite av mina "triumfkort", små stoltheter som alltid följer med och hängs upp inom mina fyra väggar. Bilder som skulle ge ett litet sår i hjärtat om de försvann eller gick sönder.


Kommentarer
Postat av: Emma says [tävling - marc jacobs armband]

grymt!

2010-09-13 @ 09:41:50
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: jenny

fina bilder

2010-09-13 @ 16:43:15
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0