Temporära permanentlösningar.

Jag hade en gång en inte så modeaktuell klocka à la 90-tal på väggen i köket. Stora siffror och en plastklockhus. Fast jag fick den (tack Fridan:), och tänkte, den här kan man säkert göra nånting av. Så småningom.

Så småningom visade sig vara 1,5 år senare.

Nu blev jag less, men jag hade inte så många bättre idéer än att göra mig av med allt det plastiga. Sagt och gjort. Sen åkte den upp på väggen igen. Men utan urtavla hade jag ganska svårt att avgöra vad klockan var. Så jag fattade en spritpenna och tänkte: äh vad tusan, vi ska ju ändå göra om köket. Så småningom.

En gammal tavelhylla fick följa med upp. Utmärkt som kokboksstöd.

Allt som allt blev det inte så himla pjåkigt. Fast... Vi ska ju ändå göra om köket.

Så småningom.


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

blev ju skitsnyggt!

2010-09-21 @ 08:10:53
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack för din kommentar :)

2010-09-21 @ 12:41:37
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: fridan

Men du va fräsig klockan blev, nu kan ni ju vänta ett bra tag till med att göra om köket, hehe!

2010-09-21 @ 19:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0