Probably the best recovery in the world.

Den observante har noterat att det inte kom någon veckobild på Dallas i fredags (för en vecka sen alltså). Jodå, han bor fortfarande här, växer så det knakar och snärjer mitt hjärta allt mer för var dag. Jag skyller rakt av på latmasken (och på plugget). Idag kommer det inte heller någon bild. Jag har suttit utslagen i soffan efter ett monsterpass på gymmet och samtidigt försökt lära mig vilka droger som ger vilka kroppsliga symptom. Praktiskt alltså. Jag tog en öl, men visade, efter noggrann undersökning av Em, inga fysiska tecken på påverkan. De psykiska lämnar vi därhän.


Jag tänker sträcka mig så långt att jag lovar er en bild imorgon.

Kommentarer
Postat av: memmy

yeay, väntar.......

2011-02-26 @ 08:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0