Årsskiftet i bilder.

Nytt år, nya möjligheter. Hoppas ni haft en fin helg allihop! Det har jag haft, stora saker har hänt. Saker som eventuellt kommer påverka er sysselsättning... Det har varit en del torka här på sistone, och istället för att lägga ner helt och hållet tänkte jag göra en liten omställning. Mer bilder! Bara bilder! Bilder är ju ändå det som gör det roligt att läsa... Eller vad säger ni? Vi gör ett försök:

Julafton i den nya och givna julklänningen.



Brandsläckare - Tidernas bästa julklapp, från storasyster.


Chaffis på juldagen...


...åt Bill & Bull.


Nyårsafton. Lugnt och skönt ;]


Men störst av allt är att min och Em's familj om två nu har utökats med en Dallas.

På väg hem siktar grabbarna in sig på Biltema medan jag gör mitt på IKEA.

Ett IKEA-besök som förövrigt borde dokumenteras som det hittills billigaste besöket!

Alltså inget kök denna gång. Heller.


Kommentarer
Postat av: whilda

Utökad ball familj, men framför allt... En KÄR sådan ;)



Det lyser verkligen om Er! PUSS!

2011-01-02 @ 11:16:45
URL: http://whilda.blogg.se/
Postat av: Jennie

Grattis till tillökningen! Verkligen en liten sötnos :)



Kram

2011-01-07 @ 12:59:10
URL: http://borjanparesten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0