Vännens sovrum till allmän beskådan.

För länge, länge sedan (i oktober för att vara exakt) yttrade jag mig om min blivande hobby. Konstnärandet. Det var ett tag sen, men jag har verkligen inte varit sysslolös, trots att det varit tyst om saken. I själva verket höll jag på med en julklapp till Marilyn Monroe-fantansten och min vän Sandra, eller till hennes kala sovrumsvägg, och det är ju ingenting man kan out'a förrän julen är över. Så här kommer det, mitt första alster:

Med julrimmet:

"De gamla grekerna använde ofta lera

de byggde hus, målade och grävde mark de fått arrendera

Man kan göra på många olika sätt

Ingen kan säga om jag gjorde fel eller rätt

Jag gjorde mitt allra bästa

Många skulle säkert fnysa och säga "nästa"

Jag hoppas du inte tror att det är en annan jävla 'hoe'

Det ska egentligen föreställa ..."

 

Nästa gång kanske det blir nåt till vår kala sovrumsvägg :]


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

grymt, både rimmet och tavlan!

2011-01-10 @ 21:22:46
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Whilda

Asssssssnygg juueh!!



Jag fyller ju i mars.....

2011-01-12 @ 18:34:53
URL: http://whilda.blogg.se/
Postat av: Strolls

Sv Whilda: hehe, du är ute i rätt tid. Denna tog ungefär lika lång tid ^^ Du kan ju alltid önska dig av födelsedagstomten ;)

2011-01-12 @ 20:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0