Karriärbyte?

Idag tänkte jag på koordination.

Och sen tänkte jag vilket yrke som skulle passa mig eftersom jag är så skämmigt dålig på höger och vänster.

 

Aerobicsinstruktör vore egentligen perfekt, att stå mitt emot friskis&svettis-gänget, skrika höger, lyfta vänster. Så fel för mig, så rätt för dom.

Mitt andra alternativ är politisk spion, att sitta bredvid Reinfeldt och säga att jag är höger, fast jag menar vänster. Det vore väldigt användbart för höge... eller jag menar vänstern!

 

Ett yrke som definitivt inte passar om man tänker efter är Polis. Det vore typiskt obra när man jagar bankrånarna, kollegan tappar bort dom, frågar var de tog vägen i korsningen och jag ropar vänster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0