Akademikern goes invenstment.

När räkningarna är betalda och man har 1000 kr kvar av studiebidraget och det ännu inte har blivit april, då gäller det att prioritera vad pengarna ska användas till. Em har redan varit godhjärtad nog och sagt att han står för maten denna månad och att jag därför får använda mina sista slantar till vad jag vill. Därför tänker jag fortsätta min studiekarriär och investera i en bok!

EGR-ventligen kallar på uppmärksamhet och jag ska se vad jag kan göra åt saken.

Det kommer bli en omfattande studie: om motorstyrsystemet och min egen förmåga att meka i en bil som har en dator till hjärna samt en studie på hur många humörsvängningar en människa kan gå igenom på kortast möjliga tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0