Lyxiga måndagmorgon.

Det har varit långhelg, med flera möjligheter att vila upp sig eftersom jag skippade den årliga studentbrännbollsfesten. Jag har haft 4årsdag med Em, myst med film, grävt i trädgården och tagit en tupplur precis när jag velat, ätit smarrig morsdagmiddag med familjen. Efter det kommer måndagmorgon, med löprunda och en frukost som förtjänar att kallas hotellfrukost, med nyhetsmorgon i bakgrunden. Som Petter skulle ha sagt: det går bra nu.

Dessutom är årets happening kirrat:

Solen skiner och jag har två skoldagar kvar innan sommarlov.

Heja måndag, svår att slå!


Kommentarer
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

GRATTIS! Låter som en underbar morgon. Avundsjuk.....

2011-05-31 @ 10:57:32
URL: http://www.lintrollets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0