Så nära perfektion.

Alldeles nyss hände något som jag inte trodde skulle hända. Inte idag, inte imorgon eller under sommaren. Möjligtvis kanske det skulle hända till hösten, då det är försent - såklart. Men icket! Det hände idag, för några minuter sen!

Jag tog mig i mitt mc-skinnställ! Helt själv, utan att behöva ringa assistanskåren.

Förra året var det ett tvåmannajobb. Minst. En (jag) som drog in mage, rumpa, vader och höfter. En annan som höll ryggskyddet på plats och drog på mig jackan och någon som knöt mina converseskor (!) åt mig. Idag, dvs nyss, tog jag på mig mitt sprillans nya ryggskydd, gled i skinnstället som en oljad ål, zippade igen dragkedjorna, drog jackan över axlarna och kardborrade fast de nya bootsen på fötterna. Detta trots att det sedan förra säsongen varit jul, nyår, fester, filmkvällar och födelsedagar hit och dit, påsk med tillhörande kostcirkel och semlor hos mormor varje tisdag i en månads tid.

Fan va nice!

Jag känner mig fulländad. Nu är det bara mc-kortet som saknas.

Kommentarer
Postat av: memmy

Fett(?!) Nice!!! :D

2011-06-01 @ 08:36:29
Postat av: Ninni Österholm

Åh, så lovely :D

2011-06-03 @ 11:10:45
URL: http://salukitrix.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0