Hobbykonstnären kastar sig åter in i "musiken".

Jag bestämmer mig för att åka och köpa en capo, vilket är rätt intressant. Jag imponeras över att jag har lyckats sparka igång mig själv på gitarren igen. Jag letar bland favoritlåtarna och bestämmer mig för att lära mig spela dom. Jag inser att ingenting ska få stoppa mig, som exempelvis avsaknaden av en capo. Jag lärde mig för ungefär 1 vecka sen vad det är och tänker nu hänge mig åt fenomenet.

Insåg senast igår att det kanske dessutom låter rätt bra med plektrum, och att jag förmodligen kan lära mig hantera ett sådant också.

Nu ska jag bara lära mig ta ett F och sen finns det ingenting som kan stoppa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0