Tillbaka i skolbänken.

Idag inträffade det där typiska, när man kommer till skolan och första lektionen har blivit inställd, eller den morgonen då man glömt att man fått sovmorgon av någon anledning. Bortsett från att jag inte glömt, utan att informationen varit bristfällig. Just typiskt. Jag började inte alls 8 imorse, utan 12. Just typiskt.

Dessutom har jag ett ypperligt exempel på det jag skrev om tidigare, om att vara efterklok. En timmerbil utanför Lycksele välte häromdagen, på grund att den dåliga vägen i kombination med en snäv kurva. Men det märkliga är att det hände för tredje gången. Jag tycker att Vägverket eller vilka det nu är som tar beslut om restaurering av vägar, borde ta och spika fast golvlisterna. Innan nån trampar snett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0