Ensam är stark!

Em drog iväg på en veckas mc-semester i morse.
I min ensamhet tog jag mig en promenad till

och funderade över vad jag skulle hitta på. Kreativiteten sköljde över mig!

Nu ska köksdörren flyttas på! Kommer ni ihåg planen jag berättade om förut? Vi har satt igen dörren till vardagsrummet så nu kan man inte gå runt(bild 1). Det tog lite tid att vänja sig, jag har varit påväg genom väggen (fd dörren) ett flertal gånger.


Nu är alltså steg 2 av planen i startgroparna.


Självklart ringer jag Far innan jag skrider till verket...

Far: ...och när du sågar av regeln till dörröppningen måste du vara jättenoga så att du inte sågar för långt och kapar nån kabel.
Jag: Självklart! :D


Slår ett slag (eller två) för renoveringen.

Där är sladdarna.

Såga såga såga...


Harkel. Hmm.
Ajdå.

Sen fick jag ringa pappsen igen. Det kändes nostalgiskt på något vis.

"Jag sa ju åt dig att inte peta på den nymålade ytan"
"Jag sa ju precis åt dig att inte äta jorden"
"Jag sa ju åt dig att inte gunga på stolen"
And so on...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaaa.. det där var lätt dagens roligaste läsning! Inte för att vara skadeglad, utan för att det är så jävla typiskt. "Okej sladdarna går vertikalt, då vet jag! HELVETTE!!"

2010-06-17 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0