Renoveringskalas!

Det här med kalas verkar vara en stor drivkraft vad gäller renovering. Nu har jag fått för mig att golvet och tapeterna i hallen ska vara klara tills nästa fredag (om ca 10 dagar). Då har jag kalas. Sist vi drog igång en monsterrenovering med  mållinjen nära inpå var 5 dagar innan Em's överraskningsfest i januari. Han visste förstås inte hur stressad jag var över renoveringen :P Men vi lyckades. Och hallen är ännu mindre så nog borde det gå bra ^^ Fast förra gången hade vi Fröken Fräken som sparkade igång oss... Låt se om vi klarar oss själva.

Idag beställdes tapeter och golv inhandlades. Vi valde mellan högblankt klinker och ekologiskt marmoleumgolv. Priset fick avgöra.


15 000 kr kontra 2 500kr?
:D

Kommentarer
Postat av: S

Fröken Fräken kan göra ett gästspel någon dag :)

2010-06-29 @ 21:31:58
Postat av: Strollan

Det gillar vi!! :D

2010-06-30 @ 12:31:00
URL: http://strollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0