Hoffeträff Nr 2

Man blir rätt förvånad när folk på stan vet vilken ras Dallas är, desto mer förvånad blir man när man ser en!

Idag träffade vi på Hovawart nr 2 i Västerbotten! Om jag hade kameran med mig? Nä, självklart inte! Jag och Katrin snubblade in på handelsträdgården Smultronstället utanför Umeå, Dallas fick följa med in på gården och ägaren till bygget stod och stirrade med stora ögon. Men det visade sig att det inte var hennes hund som hade rymt och satt sig i koppel i min hand, utan en helt annan Hoppawart! De fick träffas och försökte lära känna varandra en stund. Eller, Zingo ville lära känna, Dallas hade inte tid med det, han ville bara leka.

Och jag köpte tre små krukor till balkongen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0