Kesokleptomanen slår till igen.

Jag och Em har nog en släng av kesonarkomani. Dessa burkar diskas och staplas i varandra innan de läggs i papperspåsen som ska till insamlingen. Den där påsen är en guldgruva med leksaker för Dallas. Äggkartonger, konservburkar (!), krossade tomater-kartonger, plastflaskor och diverse annat ligger spridda i lägenheten. Han har lärt sig att plocka ur påsen, nu ska vi bara lära han att lägga tillbaka det.

Kesoburkarna är uppenbarligen hans favorit.

Jo, han började byta tänder för ett tag sen. Så det tuggas hejvilt på saker nu.


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

haha, well. keso är det bästa!

2011-02-26 @ 21:08:07
URL: http://emmasays.se
Postat av: Ninni Österholm

Ah, du menar så :D Jag har en Nikon D300, som är riktigt bra på att hantera brus på höga ISO, kan utan problem ha mellan ISO 1000 och 2000 och det fungerar ändå helt okay för internet.

Försöker ändå att alltid ha så lågt iso som möjligt, bländare på ca 3,2 för att få tillräckligt mycket skärpa på hunden men ändå snygg oskarp bakgrund och sedan har jag så kort slutartid som möjligt. Oftast fotar jag med mitt favoritobjektiv, ett 80-200/2,8 eller så har jag mitt 18-50/2,8.



Ytterst lite med mina bilder är fixat i datorn. Det enda jag vanligtvis gör i photoshop är att fixa ljus/mörker och färgerna så att de stämmer samt beskär bilden vid behov. Vill du så kan jag lägga upp en orginalbild bredvid en tillfixad så får du se skillnaderna.

2011-02-27 @ 14:17:53
URL: http://salukitrix.wordpress.com
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Hej Sara!

Nu har jag hittat hit. Vilken fin blogg. Du skriver så roligt. Ja SKRÄP är hundarnas bästa leksaker...... Därför lever vi i ett hem med oigenkännliga plastsaker (en gång pet-flaskor) och en massa sönderrivna kartonger kringspridda överallt. Ha en bra dag!

2011-02-28 @ 08:30:29
URL: http://www.lintrollets.se
Postat av: Jennie

Härligt med en lite tjuv hemma :) och vilken duktig en som redan lärt sig kommandot "stå"! Helt fantastiskt att han växer så fort. Blir bara finare och finare för varje vecka.



Kram

2011-02-28 @ 09:04:54
URL: http://borjanparesten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0